31 Ağustos 2009 Pazartesi

55 Kere Masallah...

"...Son yaptığım içtimai‚ felsefi‚ harsi‚ kozmografi tetkikat neticesinde‚ anladım ki‚ Fener‚ İstanbul‚ Kadıköy‚ filan semtlerinin mümessilidir Galatasaray Beyoğlu‚ Şişli semtlerinde taraftar sahibidir. Fener´in kaptanı Sirkeci´de dükkn açmış Galatasaray´ınki Beyoğlu´nda. Ben‚ iki gözüm‚ spordan anlamam ama şimdi neden‚ Fener´in taraftarı‚ Galatasaray´ın balosu‚ müsameresi çoktur bunu anladım işte. Sporda da olsa‚ halka dayanalım vatandaşlar! Halka‚ kapılarımızı geniş açalım iki gözüm!"

Nazım Hikmet-Yeni Gün‚ 1931

2 yorum:

Diego dedi ki...

kombineleri iptal edilmeden veya tribunlerden kovulmadan devam edebilirlerse azimle sican tasi deler misali birseyler olabilir.
umarim.
ankara deplasmanlari ne zmn bilemiyorum ama benzer bir destek vereiliriz buradan.
tabi bir de "askimiz kocaman" pankarti var.

Alkolik dedi ki...

yıllarca hacı cavcav'a ve benzerlerine sovüp durduk; en sonunda kendi başkanımız aynı muameleye başladı..tamam guzel ve konforlu stat, tamam sahada izlenmesi keyif veren oyuncular var..hepsine tamamda, 55tl ne???manisa macında satılan bilet sayısını açıklasaya kulup...kimse ramazan felan demesin...bileti şartlar gereği 55tl'ye satan yönetim, aragonese josicoya maldonadoya giden paraların hesabınıda verecek ozaman...