16 Ağustos 2009 Pazar

Fenerbahçe 3 - Sivasspor 0

Vederson oynayacağına 50 yaşındaki Carlos oynasın. Hiç değilse güven veriyor. Carlos'u ilk 11 de görünce ne kadar sevindiğimi anlatamam.
Çok kötü bir ilk yarı vardı maçta, pozisyonu olmayan. Hele de Alex'in sakatlanıp çıkmasıyla üretkenliğimiz sıfıra indi. Yerine giren Deivid yedek kalmanın psikolojisiylemidir tv nin enine büyük göstermesindenmidir bilmem göt göbek bağlamış gibi geldi. Hiçbir varlık gösteremedi. Kanat oyuncuları göbeğe gelmeyi bırakıp kanatlardan oyuna katılsınlar. Ne Santos ne Kazım kanatlardaki görevlerini yapmadılar. Aman Alex çıktı ortası boş kaldı diye düşündüler herhalde sürekli ortaya yöneldiler. Sürekli ortadan şutlarla gol bulmaya çalıştık. Bunlardan birinde biraz da ofsayt kokan bir pozisyonda Kazım attı golü. Peki başka birşey yaptımı Kazım? HAYIR ! Maçtan önce dizilişi veriyor ve Kazım'ı sağ açık gösteriyor ya televizyon bence gökhan ile yerlerini değiştirsinler. Anlaşılmaz bir şekilde Gökhan'dan topu alıp onun ileri doğru hareketlenmesini bekliyor. Oysa bunu yapması gereken kendisi. Ama nerdeeeeeeeee...
Gökhan demişken kesinlikle Emre'yle birlikte maçın adamı olmayı sonuna kadar hakediyor. Tek kelimeyle ikisi de kanlarının son damlasına kadar savaştılar. Rambo gibi sahaya girsem ikisinden birine giderdim ben de :)
Bunların dışında Volkan'ın skor 0-0 iken yaptığı 2 güzel kurtarış var. Bilica zaman zaman basit hatalar yapıyor ve biliyorum birgün bunlar başımıza iş açacak. Hem Sivas hem de Denizli hücumu düşünen ve becerebilen bir oyun sergileyemedikleri için defans pek zorlanmadı. Yine de Lugano'yu tribünlerde görmek ve gün içinde kendisiyle anlaşıldığı haberini duymak birçok Fenerbahçeliyi sevindirmiştir eminim.
Cristian a herkes şüpheyle bakıyor ama adam işini gayet iyi yapıyor. Zaman geçtikçe daha da ısınacak ve daha iyi performans sergileyecektir diye düşünüyorum.
Bir de takımın kondüsyonu iyi hoş ama lütfen birisi istisnasız herkese top kontrolü çalıştırsın. Teknik özellikleri üst düzey dediğimiz brezilyalılar bile top kontrolünde vasat görüntüler sergiliyorlar.
Dos Santos'un golüne diyecek yok, çok şık bir gol kesinlikle. Sanırım maç boyunca yapmak istediği buydu. Kenarda oynamaktansa ortaya gelip topu alıp herkesi çalıma dizip gol atmak. Böyle golleri olsun elbet ama öncelikle kanat oyuncusu gibi oynasın icabında o taraftan önüne geleni çalımlayıp golünü atsın.
Vederson'dan sonra içime sinmeyen bir de Kazım var bu takımda. Bilmiyorum ne olacak bu yabancı sınırlamasında. Ama bir de Mehmet Topuz meselesi var. Nerde bu adam arkadaş 3 gün önce oynuyor bugün yok. Gelsin de beni şu Kazım'dan kurtarsın lütfen. Deivid diyordum ama onun da bu maçtaki görüntüsü beni düşündürdü. Lugano'yu yakından ilk gördüğümüzde lan bu adamın götü kocaman demiştik ya o aklıma geldi bugün Deivid'i görüncü.
Hah şimdi de Alex'in arka adelesi yırtılmış diyor Şansal. Buyur burdan yak. Topuz ben kanatta değil göbekte oynamak istiyorum diyordu geçenlerde, koyun oynasın ulan.
Herşeye rağmen henüz performansların üst düzeye çıkmadığı ligin başında 3 puan her türlü sevindirici.

Hiç yorum yok: