14 Ocak 2009 Çarşamba

Top 16...

Erkek Voleybol takimimiz Indesit Sampiyonlar Ligi'nde deplasmanda yendikleri CSKA Sofya'yi kendi seyircimiz onunde de 3-2 maglup ederek voleybol tarihimizde bu kupada tur atlayan ilk Turk takimi oldu.

Simdi sira Top16'ya kalmayi garantileyen Erkek Basketbolcularimizda, yarin Lottomatica Roma karsisinda alacaklari +9'luk bir galibiyet grup 2.ligi ve dolayisiyla bir ust torba demek...

Bu kritik mac oncesi birkac sevindirici gelisme de yonetimden geldi, bugun itibariyle resmi sitenin giris sayfasindan macin duyurusunu yapilirken, yarin da mac icin Kadikoy'den ve Taksim'den otobus kaldirilacagi, bu otobuslerin mac bitiminde de taraftarlara hizmet verecegi aciklandi.

Bu duyarliligin tek macla sinirli kalmayacagini umut edip, Voleybol takimimiza elde ettikleri bu basari icin tebriklerimizi, erkek basketbol takimimiza da yarinki mac oncesi basari dileklerimizi gonderelim...Yollari acik olsun...

3 yorum:

or-ka dedi ki...

kendilerini cani gonulden tebrik ediyorum. onlarla ilgili ufak bir yazi da ben yazmayi dusunuyorum.
bu arada avrupadaki maclarimizin yayin hakkini alip, sadece bir macimizi canli yayinlayan, dun aksamsa ardi ardina vgs, eczaci ve telekom'un maclarini yayinlayip bizi es gecen 'Devletin Televizyonu' ak akce TRT'ye sevgilerimi sunuyorum.

HoAmca dedi ki...

biturlu ısınamadım su spora boyle amac mı olur topu yere carptırma:) gidin squash oynayın kardesim tenis takımı kurun. subeler kapansın vesselam bir futbol bir basketbol en maşistinden

Alkolik dedi ki...

voleybol subesi acik kalsin hocam... top ısınma esnasında bana gelince ve rakip takimdan herhangi biri topu isteyince, topu ilgisiz biyere atip adamin yuz ifadesini gormek super oluyo..bu ne futbolda mumkun nede baskette..