5 Ocak 2009 Pazartesi

2'si 1 Arada...

Gokhan'a hosgeldin demistik, bos da gelmemis yanina U17'nin kaptani Abdulkadir'i de almis gelmis. Yeni bir jenerasyon yakalamanin zamaninin geldigini konusmustuk blogda, bunun da o yolda atilmis dogru bir hamle oldugunu dusunuyorum. Benim dusuncem bu saatten sonra ayni mevkide oynayan Maldonado'lara Josico'lara verilecek her dakika Abdulkadir'in geleceginden calinmis dakikadir. Umarim kendisi yeterince forma sansi bulur ve bir Tuncay Sanli bir Gokhan Gonul gibi gonlumuzde taht kurar.

Bu arada Abdulkadir daha once Tff'nin dergisinde cikan roportajinda Manchester City'e transferinden gelecek hedeflerine bircok konuya deginmis, yeni tranferimizi daha iyi tanimak isteyenler roportaja asagidaki linkten ulasabilirler;

"Iz Birakmak Istiyorum"

4 yorum:

Alkolik dedi ki...

Goruslerine aynen katiliyorum kardesim. Olur veya olmaz, tutar veya tutmaz bilemem. Ama bundan boyle sezonun devaminda maldonado ve josico yerine bu cocuga sans verilmeli. Hazirdi, gucsuzdu, uyumdu vb dinlemem. Bu cocuk sahaya surulecek. Yonetim hocaya gerekli baskiyi yapmali...Bu arada mal-donado gonderilmiyor mu?

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Gorunuse bakilirsa kalacak gibi yabancilar...Oysa soyle iyi kumasi olan 17-18lik bir citir yabanci topcu bulabilsek Maldonado'Nun yerine yedek kulubesine cok daha iyi olacak ama hic mi hic zannetmiyorum maalesef...

HoAmca dedi ki...

roportaj cok aklı basında bir oyuncu ile yapılmıs. izledigim ankaragucu maclarında kendisini hic izleyemedim maalesef. yani messi, bojan abdulkadir den daha gencken barcelona'da süre aldılar ama O ankaragücü'nde alamamıs. umarım biraz daha pişsin diye ocakta unutup dibini tutturmayız.

Diego dedi ki...

yada ilhan gibi kazım gibi ali bilgin gibi yasin gibi yanilmayiz