26 Nisan 2009 Pazar

Alma Kezman'in ahini...

Are you player? Are you big player?

4 yorum:

Diego dedi ki...

evet o golü atmalıydı güiza, ve evet kezman oldu çıktı, verdiğimiz para yanımıza kar kaldı. yine de aslında bence kaybedilmiş bir sezonun üzerine "ruh" tan yoksun bütün futbolcuların, teknik kadronun ve yöneticilerin fotoğrafını koymalıyız buraya. saygıyı hakedenler hariç tabi ki.
bana sorarsanız lugano ve gökhan gönül haricinde herkes gidebilir, HERKES...

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Kezman'i davulla zurnayla ugurlayip, tesis cikisinda yarim yamalak bir ingilizceyle kendisine futbolcu olup olmadigini soranlara, kufur yagdiranlara mustehaktir Guiza...

Dogru duzgun macini bile izlemeden Ispanya gol krali sifatina ve menajerlere aldanip Mallorca'yi ve menajerleri zengin edenlere de mustehaktir...

Diego dedi ki...

aynen avrupa şampiyonu sıfatıyla aragones in getirilişi gibi

Diego dedi ki...

ben de senin aragones e kızamadığın gibi güiza'ya kızamıyorum. ya da en azından en cok ona kızamıyorum. seneye bi deivid örneği yaşamayacağımızı kendi adıma garanti görmüyorum güiza için. ama takımın içinde bulunduğu durum ve güiza nın da beceriksizlikleri ile bu sürece katılması ile birlikte kendine güvensizliği zirve yaptı. beceriksizlik ve bu güven eksikliği zamanla kısır bir döngüye girdi.