27 Nisan 2009 Pazartesi

Fener'de Yanal sesleri...

Aksam saatlerinde Yanal'in gorevinden ayrildigini duydugum an Fenerbahce uzerinden uzun zamandir tiraj yakalayamayan QTM'e is cikti dedim. Ancak haberin henuz daha dumani uzerindeyken QTM'in mansetlerine firsat bile vermeden taraftar forumlarinda coktan tartisilmaya baslandi bile Yanal...

Oteden beri Fenerbahce'ye olan ilgisini saklamayan ve cogu Fenerbahce taraftarinin da olumlu baktigi bir isim olan Ersun Yanal, Yeni Salihlispor ile baslayan Teknik Direktorluk macerasinda basamaklari hizla tirmanirken, calistirdigi takimlarin gerek basindayken gerekse de bu takimlardan ayrilirken hep iz birakan bir isim oldu. Denizlispor, Ankaragucu, Genclerbirligi derken Ulusal takimin teknik direktorlugune kadar yukseldi. Ulusal takimin basinda toplam 9 maca cikan ve bu maclarda 4 galibiyet, 4 berabelik ve 1 maglubiyet alan Yanal, malum sahsin lobi faaliyetleri karsisinda Ulusal takima istedigi futbol mantalitesini yerlestirmesine firsat bile verilmeden kendisini Vestel Manisaspor'un basinda buldu. Belki de Teknik Direktorluk yasantisinin en kotu 2 senesini gecirdigi Manisa'dan sonraki duragi ise sabirsizliklar baskenti Trabzon oldu. Buradaki macerasi da bugun itibariyle son bulmus durumda ve futbolda yonetimsel ve sportif basari anlaminda son yillardaki en buhranli donemlerinden birini yasayan Fenerbahce icin muhtemel adaylardan birisi olarak ister istemez one cikiyor Ersun Yanal...

Yarindan itibaren sikca QTM'de gormeye baslayacagimiz manset iste yukarida, anketimiz ise sag ust kosede...Soru ise basit "Ersun Yanal'i Fenerbahce'nin basinda gormek ister misiniz?", anket 2 hafta boyunca acik, oylarinizi bekler...

7 yorum:

B. dedi ki...

aragones gitsin aykut gelsin yoksa yabancı

Diego dedi ki...

aynı şeyi haberi sabah radyoda duyduğumda bende düşündüm amarilla. ersun un istifa etmesi ile birlikte adının Fenerbahce ile anılacağını biliyoruz. her ne kadar bügünkü baskılara yetişmese de. bugünkü baskılarda ise şimdiden 3 teknik direktörün adı geçiyor; Christoph Daum, Marco Van Basten ve Frank Rijkaard. tabi ki daum ilk sırada. ama bence ersun yanal da getirlebilir takımın başına sahsım adına olumlu olabileceğini düşünüyorum. Fenerbahce camiasının trabzon dan daha sabırlı olacağını sanıyorum (gerci bizim işimiz belli de olmaz ya neyse).
canarino nun onerisine de elbet katılıyorum ancak henuz degil. yani aykut ile ersun a baktıgınızda ersun un TD lik süreci ve tecrübesi ile aykut un bir adım onunde olduğunu düşünüyorum sahsen.

Arkhe dedi ki...

2 ay önce Ersun Yanal ile Fenerbahçe'nin görüştüğünü ve ciddi olarak sezon sonunda istediğini bu istifadan 2 gün önce çok güvendiğim bir isimden duymuştum.

Hayalim Aykut-Rıdvan. Ersun hakkında kararsızım, hayır demeyebilirim. En azından koşan, istediğimizi bize veren, mücadele eden bir takım görme ihtimali beni çekiyor..

Alkolik dedi ki...

Kadroda dogru revizyon yapılırsa olur, hemde cok iyi olur. Trabzonun bu sene bircok macını tvden canlı izledim. Hatta iki macındada tribunde idim. Son derece sınırlı kadro ve kapasiteye ragmen trabzonun lig genelinde oynadığı oyun ve aldığı sonuclar iyi sayılır. Hatta umut ve gokhandan biri bu sezon iyi bir performans gosterse hala sampiyonlugun en guclu adayı olabilirlerdi. Ustelik unutulan ve unutturulan bir sey var ki trabzonsporun bu seneki amacı avrupa kupalarıydıki bunuda basardılar. Ersun hocanın hatası alınan sonuclar ile beklentileri yukseltmesi oldu. Sonuctata bence kaybeden Trabzonspordur bu ayrılıkta. Sahsen Ersun Yanl getirilirse sevinirim, ama dogru transfer hamleleri sart. Ustelik kariyerinin tepesinde iken belli grupla yasadıkları, fenerbahceliligi, kendini tekrardan ispat etmek istemesi ekstra motivasyon getirecektir. Genclerbirligi ve daha oncesinde oynattıgı futbolu oynatabilirse bilet fiyatları noluyo karaborsada goruruz hepberaber:)

Olympian dedi ki...

kesinlikle aykut kocaman dan daha iyi bir tercih olacagina inaniyorum ve ben fenerbahce nin basinda gormek isterim.

Tarjeta Amarilla dedi ki...

ALkolik'in yukarida yazdigi cok onemli 2 nokta var...Bir tanesi Umut-Gokhan forvetinin tek kelimeyle berbat performansi, digeri de sezon basina Trabzonsporun firtina gibi girip taraftar beklentilerini asiri yukseltmesi...Bu 2 faktor Ersun Yanal'i istifaya surukleyen en temel faktorlerden diye dusunuyorum...

Elbetteki her Fenerbahcelinin gonlunde Aykut Kocaman'in ismi yatmakta, hatta Sportif Direktorluge getirilecek bir Ridvan ile bunun kaymakli olacagi da asikar. Yalniz geldigimiz noktada Ersun Yanal'in gerek yurtici gerek de yurtdisi tecrubesi Aykut'un uzerinde...Aykut zamani geldiginde Fenerbahce futbol takiminin basina mutlaka ki gececektir ancak mevcut sartlarda benim terazimde Ersun Yanal, Aykut'a gore agir basmaktadir...

Bolat dedi ki...

Ben Aykut Kocaman'in cok iyi bir hoca olmadigini ve Fenerbahce'de görev yapmasi halinde basarisiz olacagina inaniyorum....

Ersun Yanal ismi ise bence onunla kiyaslanmayacak kadar agir baskmaktadir...