5 Aralık 2008 Cuma

Haydi Rastgele...

20 Mayis'da Fenerbahce Sukru Saracoglu Stad'inda oynanacak Uefa Kupasi final maci icin bugun itibariyle on talep toplanmaya baslandi. Bilet fiyatlari 75,100 ve 130 Euro olarak degisiyor, bir de ek olarak her basvuru icin alinan 15 Euro'luk hizmet bedeli var. Bilet satis sayfasina yukaridaki resme tiklayarak ulasmaniz mumkun...

Sayfaya ulastiktan sonra karsiniza cikan formu dolduruyor, bir ciktisini alip belirtilen faks numarasina gonderiyorsunuz. Basvuru faks isleminin gerceklestirilmesiyle tamamlaniyor...Esas bekleyis ise bundan sonra basliyor, cunku bilet sayisindan fazla talep oldugu takdirde 29 Ocak'ta sirayla degil kurayla belirlenecek bilet almaya hak kazananlar. Bilet almaya hak kazanan talihlilerin biletleri ise 15-24 Nisan tarihleri arasi kendilerine kargoyla gonderilecek...

Liverpool-AC Milan CL finalini kacirmanin uzuntusuyle biletler satisa acilir acilmaz siteye atlamamin yukaridaki prosedurden anlasildigi uzere su siradan cuma gunune biraz heyecan katmak disinda bana hicbir faydasi olmadi, sonucta girdim siteye 100 Euro'luk biletlerden 2 adet talebimi yaptim, bundan sonrasi kuraya bakar...Haydi hayirlisi...

1 yorum:

Diego dedi ki...

2 de ben istedim.
19 mayis ztn tatil
ardina bi de rapor patlattin mi rahat rahat izleriz finali :)