24 Kasım 2008 Pazartesi

Bunyamin Gezme...

"aslinda hakemler hakkinda konusmak istemiyorum ama (!)"

Cumartesi gunu Kadikoy'de oynayacagimiz derbi macinin hakemi belli oldu, bunu takiben benim de sinirlerimde bir oynama oldu. Normal hayatinda nasil bir insandir bilmiyorum, cok da bilmek istemiyorum ancak bana sorarsaniz hakemligi yerlerde surunen, saha ici iletisim konusunda sifirin dahi altinda olan, oyunculari azarlamayi, asik suratli olmayi marifet sayan, esas mesleginin etkisini sahada fazlaca hisseden ve hissettiren bir kisi Bunyamin Gezer...

Kendisini Galatasaray'in Ali Sami Yen'de oynadigi Trabzonspor macinda once Servet'in eliyle attigi golu nizami olarak saymasi, sonrasinda ise Lincoln'un gol attiktan sonra Kirk Hammett'a nazire yaparcasina korner diregini sokerek gerceklestirdigi "airguitar" hareketini gormezden gelmesiyle hatirlayabiliriz.

Her ne kadar hakemligine en ufak bir guvenim olmasa da su dakikadan sonra cumartesi gunku macin agirligini kaldirabilmesini ve maci yuzune gozune bulastirmamasini dilemekten baska yapacak birsey maalesef yok.

Hiç yorum yok: