7 Eylül 2009 Pazartesi

Uzak...

Ankara'dan uzagim...Milli mac arasi var, dolayisiyla Fenerbahce'den uzagim - ne kadar olunabilirse tabi ki- , cebim telefoncuda halen tamir edilmeyi bekliyor, haliyle telefondaki numaralardan da uzagim...son olarak sitenin modemi de iflas edince, internetten ve dolayisiyla blogdan da uzak kaldim...

Bu surecte Adana Demirspor, Livorno'yu konuk etti, ben 3 kitap bitirdim, Milli takim Arda'nin ve Emre'nin ustduzey performanslariyla Estonya'yi 4-2 ile gecti, ben 5000 kulac attim, Brezilya Arjantin'i beklemedigim bir skorla maglup etti, ben 6 saat basketbol oynadim, Emre'ye Manisaspor macinda gordugu kirmizidan dolayi 3 mac ceza geldi, ben acili kitir tavuk yaptim, Ankaraspor ile Ankaragucu birlesmesine Federasyon'dan karsi hamle geldi, ben bir bira actim, Basketbol milli takimi Eurobasket 2009 icin Polonya'ya uctu, ben okey oynamak icin havuza indim...

Tatili uzattigimin farkinda, Ankara'yi ve dostlari ne kadar ozledigimi de Cumartesi gecesi Kitir'dan gelen telefonla fena halde idrak etmis durumdayim...Bayramdan sonra donus planlari iptal...Eylul'un 19'unu 20'sine baglayan gece 3. Geleneksel Dogumgunu Kutlamalari'nda birkez daha her zamanki mekanimizda bulusmak uzere...

4 yorum:

S.erdem dedi ki...

Gel la çok özledik seni :) ,

Diego dedi ki...

resimdeki sizin site ise seneye sizinkilerin orada olmadigi bi ara hep beraber gidelim :))

Tarjeta Amarilla dedi ki...

buyrun valla, kapim her zaman acik illa yaz olmasi da sart degil..simdi anladiniz mi neden bu kadar zamandir donmedigimi :)

Alkolik dedi ki...

ankaradan bu kadar mı nefret ettin be toynaktar...dön artık...ben en son beni terkeden manitamı bile bukadar beklemedim:)