10 Mart 2009 Salı

Halimiz Duman...

Radyolarda son birkac gundur donmeye basladi Duman'in yeni albumunde yeralacak iki sarkisi. Bunlardan bir tanesi "Senden Daha Guzel" digeri ise "Dibine Kadar" ismini tasiyor ve 4 yildir yeni album yapmayan grubun donusunu mujdeliyor. Soundlarindaki olgunlasma kadar, daha clean gitar tonlari ve vokal de dikkat cekiyor sarkilarda...

Cikis tarihi 18 Mart olarak aciklanan album 2 CD'deki toplam 20 sarkidan olusuyor, gorunuse bakilirsa 4 yillik ayriligin acisi fena cikacak...

Sarkilari merak edenleri ve simdilik album cikana kadar fizy.org'dan idare edilir diyenleri ise soyle alalim;

"sana nerden rastladım
oldum derbeder
kendimi sana sakladım..."

Dibine Kadar
"güldüm geçtim genceciktim
aşk içinde meşke daldım
kendimi buldum onu kaybettim
anlayamadın ya..."

Hiç yorum yok: