17 Ocak 2010 Pazar

Gökhan Ünal Antremanda!

Blogun sağ tarafındaki anketlerin sonuçlarına bakıyorum. "Transfer yapılacağını düşünüyor musunuz?" ve "Hangi mevkilere transfer yapılmalı?" sorularına verilen cevaplar yönetim tarafından dikkate alınmış olacak ki santrfor-forvet mevkiine Kayserispor'da gol kralı olmuş ama Trabzonspor'da bir halt olamamış Gökhan Ünal ile anlaşıldı ve kendisi takımın Antalya'daki kampına katılarak antremanlara başladı.

Şüphesiz ki bu anketlere cevap verirken aklımızdan geçen isim Gökhan Ünal değildi. Tamam kimse İbrahimovic'i ya da Eto'yu da beklemiyordu ama Trabzonspor'un Güiza'sı olan, başta kendi taraftarı olmak üzere birçok futbolseverin dalga geçtiği, Güiza sayesinde bir tutam kalan saçımızı yolduracak bir isim de beklemiyorduk. Böyle düşünenlerin çok olduğunu biliyorum. Ben de haberi ilk duyduğumda benzer şeyler düşündüm. Ancak, antremana çıktıktan ve bu iş resmileştikten sonra da beklemekten ve görmekten başka yapabileceğimiz birşey olmadığını biliyorum. Açıkçası bizim beklediğimiz Güiza'dan kurtulmak ve özlemini çektiğimiz forvete sahip olmaktı. Ancak, devre arası olduğu, 14 milyon avro ve dünya kupası düşünülürse -ki taraftar parası neyse vermeye hazır olduğu halde- yönetimin Güiza'yı gözden bu kadar kolay çıkarmayacağı aslında apaçık ortada idi. Ve son haftalarda iki forvetimizin de sakatlıkları, cezalı olmaları ve kötü performansları sebebiyle takımın forvetsiz oynamaya çalışması sonucu bu mevkiye 3. bir isim olarak böyle bir Gökhan Ünal transferinin yapılması çok da şaşırtıcı gelmiyor şimdi düşününce. Yani olabilecek en olası şey oldu. Bu isim Gökhan olmasa Umut, Umut olmasa Sercan, Sercan olmasa Ümit olacaktı. Yani yine bize hüsran bize yine hasret var. Bekleyeceğiz ki Güiza dünya kupasına gitsin ekstra birşeyler yapsın biz de iyi paraya satalım, kurtulalım. Sonra da yeni bir forvet alalım.

Bekleyelim görelim, hem bakarsınız belki de Gökhan Ünal, HoAmca'nın dediği gibi Güiza'dan çok gol atar.

1 yorum:

HoAmca dedi ki...

anlaşılabilir olduğu çok doğru diego'nun yazdıgı herseyde haklılık payı var. ama katlanılabilir degil bu transfer. gokhan trabzon'dan geldigi icin degil, kotu futbolcu oldugu icin de degil.

ben kayseri'de oynadıgı yıllarda kendisini begenirdim, sinan kaloglu gibi bir vurus stili var adamın, guclenir ve kendini oyununa verirse guizadan da semihten de daha faydalı olacaktır.

Elindeki guiza denen adama, kezman'a tahammül ettiğin gibi etmen sorun. gelecek adam 8. yabancı olarak yedek bekleyecek diye dusunursen gider gokhanı alırsın. ama ben bir forvet alayım gelsin bizi şampiyon yapsın dersen o zaman guizaymıs , fiyatıymıs, dunya kupasıymıs bakmassın. forvetin sahada guizan paşa paşa kenarda oturur.