11 Ocak 2010 Pazartesi

Zamanin Eskitemedigi Fenerbahceli Futbolcu?

Malum Tekel birasi tekrardan raflardaki yerini aldi, yasaklardan dolayi da gordugum kadariyla simdilik sadece sosyal medya ortamlarinda basladi reklam kampanyasi. Konumlandirmalarini "zamanin eskitemedigi bira" olarak yaptiklari icin zamanin eskitemedigi seyleri soruyorlar, ilk olarak "Zamanin eskitemedigi kadin sarkici?" diye sormuslardi simdi de basliktaki soruyu soruyorlar.

Efes Bira grubunun Fenerbahce taraftarlari ile aradaki buzlari eritme cabasi mi yoksa reklam ajansinin isi mi bilemiyorum ama ilgi cekecegi kesin. Twitter ve facebook uzerinden zamanin eskitemedigi sorulara cevap veren her 10., 20. vs. kisiye ise nostaljik Tekel birasi tshirti hediye ediliyor.

Biz blog olarak herhangi bir hediye veremiyorsak da yorumlarda cevaplarinizi almaktan memnuniyet duyariz...

6 yorum:

Beercholic dedi ki...

aşırı heyecanlı abimizde benim için zamanın eskitemediği taraftar olacak..
helal olsun be, çok iyi!

Tarjeta Amarilla dedi ki...

postta belirtmemisim ama benim cevabim Lefter'dir...

sinek valesi dedi ki...

valla lefter diyebilmeyi çok isterdim ama benim fenerbahçeli olma sebebim olan rıdvan'ı seçtiğim için de öyle gururluyum ki...

Diego dedi ki...

büyüklerden Lefter, küçüklerden Rıdvan derim ben de :)

Alkolik dedi ki...

tarih bize Lefter desede, portfoyu dunya gozu ile sınırlandırırsak kalbim bana aykut diyor...

HoAmca dedi ki...

ben dogdugumda lefter eskimisti, yapcak bişi yok:)
izleyemedigim bir adamı secemiyorum , PVH , rıdvan, balic tek sezonluk sevdalarım oldular, doyamadık.

dolayısıyla zaman alexi eksitmesin, amin.