8 Haziran 2009 Pazartesi

Mehmet Topuz Meselesi

Birkaç gündür süren olaylar zincirine dair iki kelam da ben edeyim istedim. Bütün bu muhabbetlerin sonunda; Fener yönetimi doğru olandan şaşmaz ve işin içine duygusallık karıştırmazsa Mehmet Topuz Fenerbahçe nin futbolcusu olur sonra da ben profesyonel futbolcuyum der, müsade ederlerse çıkar topunu oynar, belki paf takımda oynar, belki başka takıma satılır, kiralanır yada locada içki servisi yapar. Kayserispor yönetimi delikanlı olup verdiği sözden dönmezse tabi ki de. Sonuçta şuanda imzalanan bir belge yok ortada herşey olabilir. Mehmet bJk liyim ben dedikten sonra hiçbir Fener taraftarı kendisini istemiyor normal olarak. Ancak bundan da öte etik ve hukuk kurallarını yok sayarak tam da bJk ye yakışan bir davranış sergileyen bJk nin başkanı ağzının payını alsın istiyorum (Topuz da başına gelecekleri haketti böyle aptalca davranarak o da ayrı mevzu). Mehmeti alırsın bJk ye satarsın, oturtursun kenarda, bitirirsin futbol hayatını, bu salaklıkla haketmiyor da degil ama neyse. Yine de bunun olacağını düşünmüyorum. Dediğim gibi Kayseri sözünden dönmezse Topuz Fener formasını giyer de oynar da profesyonelim der de, gider bJk ye çakar da. Bunların hepsi de tüpçü ye kapak olur (Erkan Goloğlu'ndan ve bütün emekçi tüpçülerden özür diliyorum tüpçü tabirini bu adam için kullandığım için).

Şu diyaloğa
bir baksanıza. Bikini güzeli çakar bile 90 a çakıyor topu...

2 yorum:

S.erdem dedi ki...

:) Bence Eşşeklik ilk önce Mehmet Topuz'da ve tabi ki de bizim Başkanda, yani etik değildi yaptığı, ama futbolcu Mal mı ki alınıp satıla :) yani Mehmet Topuz'un ne BJK li ne de FB li olduğuna inanmıyorum da orası ayrı :) ama gerçekten bir futbolcu bir takımda oynamak isteyebilir,bu durumda ne yapacağız, Kahrolsun sömürü düzeni sloganlarına ne oldu :) , hiç bir güç beni FB de oynatamaz örneğin :) ya da Ahmet Kardeşimi BJK de:) bunun gibi bir durumda ne olacak???

Diego dedi ki...

netekim oyle de oldu...