6 Haziran 2009 Cumartesi

Çok Özledim #2

5 yorum:

fenerlig dedi ki...

halı saha da maç yapmayı mı çok özlediniz. evet bende uzun bir ara vermiştim halı saha maçlarına ama son bir aydır sürekli hafta sonları maç yapmaya başladık. ama uzun bir ara verince baya bir zor oluyor yaa :)

Tarjeta Amarilla dedi ki...

saka maka ben de seyahatti, ottu boktu derken 5-6 haftadir oynamiyorum...gerci bilgidim kadariyla son 4 haftadir cikan kavgadan dolayi da muhurlu bizim halisaha...

Diego dedi ki...

malesef oyleymiş.
bende sakatlik nedeniyle nerdeyse 2 aydır oynamiyorum. amarilla nin dedigi gibi saha da kapanmıs. acilacaga da benzemiyor. en kısa zamanda yeni bi halısaha ayarlamak lazım zira hoamca askerden caki gibi doner bizi ipe dizer sonra :))

Alkolik dedi ki...

Milli Kutuphanenn orda bir halı saha var parkın içinde. Merkezi olması sebebi ile orası olabilir mi acaba? Hem banada yakin:)

S.erdem dedi ki...

Odtü çimlerine beklerim kardeşlerimi :), ufak kaleler de var,tam teknik işi :) ,Süper zevkli oluyor,