22 Haziran 2009 Pazartesi

Özer Hurmacı Fenerbahçe'de

4.2 milyon avro, İlhan Parlak ve Özgür Çek karşılığında Ankaraspor'dan 4 yıllığına transfer edildi 23 yaşındaki orta saha oyuncusu. Para pul sorun değil bundan sonra benim için kimler kimler için bir sürü boş para harcadık zamanında ve harcıyoruz da. Bu para konusunu tartışmak isteyen arkadaşlara bırakıyorum. Nasıl olsa her halükarda taraftar yapacağını yapıyor, alacağını alıyor (misal, haftasonu babalar günü bahanesine hem Cukor'a hem kendime kuruluş forması aldım:). Ayrıca, Fener'in başarılı olduğu zamanlardaki mutluluğun değeri parayla ölçülmüyor.

Sakatlığı geçmiş olmasına rağmen tekrar nüksetme şansı olduğu için küçük bir operasyon geçirip 3-4 hafta sonra antremanlara başlayacakmış Özer. Başarılı olup olmayacağını diğer transferlerle birlikte göreceğiz. Dilerim çok da başarılı olur. Ama ne olursa olsun kadro derinliği iyi birşeydir.

Son olarak da imza töreninde Özer'in yanında sadece Aykut Kocaman'ı görmek de gayet güzel.

Not: Bu aralar haberci gibi olduk ama dedikodulardan ziyade transfer gerçekleştikten sonra o konuyu açmayı tercih ediyorum. Yoksa bütün dünyayı transfer ediyoruz hergün. Misal hala Daum'u bekliyoruz.

2 yorum:

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Benim en umutlu oldugum transfer Ozer...Ancak onun da gecirdigi ameliyat sonrasi ne zaman sahalara donecegiyle ilgili olarak spekulasyonlar simdiden yeralmaya basladi gazete sayfalarinda...

Alkolik dedi ki...

Aykut ozer'i tanir ve durumunuda gayet iyi biliyodur. Guvenmese, imza torenine kendisi cikmazdi..Benimde en cok umutlu oldugum isim ozer; umarım Tuncay'ın boslugunu dolduracaktir bu takimda..