24 Haziran 2009 Çarşamba

Bekir İrtegün Fenerbahçe'de

Doğum Tarihi: 20.04.1984
Doğum Yeri: Elaziğ
Boy: 183 cm
Kilo: 80 kg
Pozisyon: Defans


Gönül ister ki Lugano da gitmesin Bilica, Bekir, Lugano, Önder, Gökhan, Carlos, defans olarak seçeneğimiz bol olsun. Gerçi ben hala Lugano'nun menajerinin ayak yaptığını fiyat yükseltmeye çalıştığını ve Lugano'nun İtalya'ya gidemeyip bizde kalacağını düşünüyorum (çok iyimserim belki de:) ama yine de her türlü önlem almak da lazım tabi. Bu açıdan Bekir transferinin iyi bir transfer olduğu kanısındayım.

Hayırlı olsun...

4 yorum:

Lord Ricko Joel dedi ki...

lugano hakkındaki düşüncelerine katılıyorum.
( ben de iyimserim ve ümit ediyorum:))

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Hocalari suratiyle on plana ciktigini soyluyorlar...Umit milli takim yillarindan beri bir turlu beklenen patlamayi yapamadi, umariz bu forma altinda bu atilimi gerceklestirir...

Alkolik dedi ki...

Kulubede guvenebilecegimiz bir yedek olsun, ihtiyac halinde ciksin elinden geleni yapsin yeter..

S.erdem dedi ki...

Ömer'in yorumları süper :)