13 Temmuz 2010 Salı

Dünya Kupası Fantezi Lig Sonuçları

Dünya kupası İspanyolların zaferiyle sona erdi. Her ne kadar finalde Hollanda’yı desteklemiş olsam da kupayı bugüne kadar kazanmamış bir takımın kazanması iyi oldu. Aslında İspanya bu jenerasyonuyla kupayı kazanmayı hak ediyordu. Ama yatıp kalkıp Villa’ya dua etsinler. Tabi portakallar da Sneijder’e.

Kupayla beraber Romantik Kanaryalar Fantezi Futbol Ligi ve Tahmin Ligi de sona erdi. Klasik Lig’de ruyatakım’ın yönettiği illiniKars şampiyonluk ipini göğüslerken, bendenizin yönettiği DiegoL ikinci ve burun farkıyla tarjeta’nın yönettiği Gold Squadron üçüncü oldu.
World Cup Mode’da ise; çeyrek finalde raistlin07’yi ve yarı finalde dreamascan’ı eleyen bendeniz ve çeyrek finalde hoamca’yı ve yarı finalde zephrum’u eleyen ruyatakım finalde karşı karşıya geldi. ruyatakım yine burun farkıyla şampiyonluk ipini göğüsledi. Üçüncülük ise zephrum’un oldu.
Head to head kapışmada ise, bendeniz 6 galibiyet, 1 mağlubiyet ve toplam 18 puanla ilk sarıda yer alırken, 4 galibiyet, 2 mağlubiyet ve toplam 12 puanlı 2 takımdan Gold Squadron ikinci, zapatistaspor üçüncü oldu.
Serkane, hoamca, zephrum, salih06 ve alkolik’in turnuvadaki performansları ise tüm izleyenlerde hayal kırıklığına neden oldu. Kendilerinin daha çok çalışıp bir dahaki turnuvada daha iyi yerlerde olmasını diliyoruz.

Romantik Kanaryalar Tahmin Ligi’nde ise tam anlamıyla raistlin07 rüzgârı esti tüm turnuva boyunca. Serkane ve hoamca’nın yaptığı ataklar da yetersiz kaldı raistlin07’yi tahtından indirmeye. Kendisi açık ara önde tamamladı klasik tahmin ligini. Hoamca ikinci, Serkane ise üçüncü oldu.
Bendeniz ise çok kötü bir tahmin ligi geçirdim. Son dönemeçte tarjeta’ya da geçilerek ancak beşincilikle bitirebildim ligi. Buna rağmen World Cup Mode’da en yüksek puan aldığım tur olan çeyrek finalde raistlin07’yi kupa dışına iterek büyük bir sürprize imza attım. Ancak yarı finalde hoamca’ya 8 puan farkla geçildim ve üçüncü oldum. Hoamca ise finalde rapidos17’ye yenilerek ikinci oldu.
Tahmin Ligi kafa kafaya kapışmasında ise, raistlin07 son turdaki atağıyla aynı puanda olmalarına rağmen Serkane’yi averajla geride bırakarak yarışı önde tamamladı. Bendeniz ise 7 maçta sadece bir galibiyetle son sırada yer aldım.

Son olarak, bu oyuna başlamama sebep olan Arkhe’ye teşekkür ederek blogumuzu temsilen sadece benim ve tarjeta’nın katıldığı Arkhe Ligi’nin son durumu hakkında bilgi vereyim. 38 kişilik ligi bendeniz 7., tarjeta ise 13. sırada tamamladı. Turnuvaya kötü başlayan Arkhe ise yaptığı ataklarla üçüncülüğe kadar tırmandı. World Cup Mode’da ise maalesef ki ilk eleme maçlarında tarjeta ile karşı karşıya geldik. Erken final niteliğindeki bu karşılaşmayı bendeniz kazanarak finale kadar çıktım. Finalde ise Arkhe Lig’inde Arkhe’yi yenmek olmaz diyerekten ikincilikle yetindim. Arkhe head to head kapışmada ise aynı puana sahip olmamıza rağmen bendeniz averajla 9. sırada yer alırken tarjeta ise 11. sırada yer aldı.

Bir dahaki dünya kupasını 4 yıl beklememiz gerekecek ama fantezi futbol için bu kadar beklememize gerek yok sanırım. HoAmca, Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig’de kapışmaya devam edebileceğimizi söylemişti. Umarım bu defa daha çok, daha aktif bir katılımla daha güzel bir muhabbet olur.

Bu da bendenizin Panini Virtual Sticker Album'ü...Eksiksiz...

4 yorum:

Arkhe dedi ki...

Eyvallah Diego, ben de sayende World Cup Mode diye bir şey olduğunu ve onda şampiyon olduğumu öğrendim. :)

Diego dedi ki...

Şampiyonluğu sana bıraktım diyelim :)

HoAmca dedi ki...

paniniden gelen puanlardan bahsedilmemis!! ilginc..

cl de fantezi ligin gerçek yuvasında görüşmek üzere:)

Diego dedi ki...

ah su panini den bahsettiginiz puanlar gelseydi de sizlere dagıtsaydım gani gani.
de boyle diplerde gormeseydim sizi :)