24 Temmuz 2009 Cuma

Darius Vassell ve Ankaragücü

Yer yerinden oynadı Darius Vassell Esenboğa havaalanına indiğinde ve yüzlerce Ankaragücü taraftarı tarafından karşılandığında. Ancak o günden sonra bir türlü resmi imzanın atılmaması akıllarda değişik sorulara ve düşüncelere sebep oldu. Mesela ben transferin eninde sonunda gerçekleşeceğine inansam da acaba sadece reklam amaçlı bir hamle miydi diye de düşünmedim değil inceden.

Ama 2 gün önce gelen resmi imza konu ile ilgili bütün spekülasonları sonlandırdı. Renkdaşımız Ankaragücü'nü öncelikle bu transfer için ardından bu sene kutlayacakları 100. yılları için can-ı gönülden kutluyorum. Umarım onları bu sene daha üst sıralarda görürüz.

Eminim bu transfer HoAmca'yı da en az Gecekondu kadar heyecanlandırmış ve mutlu etmiştir. Yarın birgün arar da kombinemizi alalım kanka der diye bekliyorum.

3 yorum:

Tarjeta Amarilla dedi ki...

ben bekleneni veremeyip, erkenden ulkesinin yolunu tutacagini dusunuyorum...umarim yanilirim da 19 mayis sakinleri yillar sonra kaliteli bir topcu izlerler...

Alkolik dedi ki...

walla bende ulkesine donmeden once gidip izlemeyi dusunuyorum...bide acaba baskentte hangi mekanı tercih edecek, onuda cok merak ediyorum; istermisiniz kıtırcı olsun:)))

Diego dedi ki...

bu kdr karamsar olmayın be ya. gidelim izleyelim en kısa zamanda bence.