2 Haziran 2010 Çarşamba

Sampiyon Fenerbahce...

Bu mactan sonra degerlendirme falan yapilmaz. Sahada Cathine yoktu, Katrina vardi, en kasirgasindan. Macin sonunda sonucu falan bilmiyordum zaten cok da muhim degildi o dakikadan sonra. Kaptan Mrsic'e de Fenerbahce formasiyla yasadigi bir sampiyonlukla basketbola veda etmek yakisirdi, oyle de oldu...

Sene boyunca yasananlardan dolayi "5'i 1 Yerde"nin en zayif halkasi olarak duran ve uvey evlat muamelesi goren erkek basketbol takimi sezonu 2 kupayla birden kapatiyor. Mac bitiminde oyuncularin yaptigi aciklamalarindan sonra taraftarin da oturup bir ozelestiri yapmasi gerekiyor. Euroleague maclarinda bunun yarisi kadar bir atmosfer olusturulabilse dogru bir yapilanmayla her sene Final4 zorlayabiliriz. Neyse bunlar daha sonraki bir yazinin konusu olsun, bu aksam sampiyonlugun keyfini cikarmaya bakalim.

Bu sampiyonlukla son 4 senedeki 3. toplamda 4. sampiyonlugumuza ulasmis olduk. Bu basarida pay sahibi olan basta Ertugrul Erdogan olmak uzere, seri boyunca inanilmaz isler yapan Gasper Vidmar'dan, savunma bakani Omer Onan'a, semtin cocugu Kinsey'den, deliyurek Mirsad'a emegi gecen herkese -sezon boyunca cok muhalefet ettigimiz Bogdan Tanjevic de dahil- cok tesekkurler.

Son olarak, 2009-2010 sezonunu kapatirken sezon boyunca baskalarinin takimlarini tutmayi aliskanlik haline getirenleri artik biraz da kendi takimlarini tutmaya davet ediyoruz...En azindan 2010-2011 sezonu baslayana kadar...

1 yorum:

Diego dedi ki...

ilk yarıyı izledimedim 25 fark olmus :p )))
dusun ona ragmen nedim karakasa ozenecektim bi ara. sevincten.

kinsey cok süper oynadi bence dun aksam.

ha bi de soylemeden gecemicem. kaya gecen senekinden daha fazla hak etti dayagi. oyun koptuktan sonra caktirmadan attigi dirsekleri yaptigi cirkeflikleri basketboldan anlamayan ben bile gordum.
alkolik in soyledigi gibi bi voleybol macina giderken efes maci da denk gelsin.